torsdag den 8. september 2011

EKSempel #1 ...Lidt godt til cvét

... eller blot fyld til wcét! Fandt pludselig kæmpe kompetence igår.. ved lægen. Var til spændende helbredstjek, med nålestik, blod og puste i rør til du dør test... og lige da jeg troede alt det sjove var slut, så sagde den søde nasale sygeplejerske "Ka do tis?"! Lettere overrasket men ivrig .. lidt for ivrig, svarede jeg glad "JA".. "Ja, det kan jeg da altid"....??????
Så fantastisk at indse sine givtige evner på de mindst ventede steder - giver mig håb....
Nok om det..
...for når man ikke kan blive alt det man godt gad, så kan man da i det mindste blive hypokonder - så det er jeg nu! Fylder med et saligt smil, øm skulder og hostende hals med smertestillende hvide piller!
Og når enden er god, så er alting jo godt - lige bortset fra, at jeg tabte enden i barselsrunden!! Sad åbenbart så meget ned, at ballerne strejkede og møblerede sig om på min mave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar