søndag den 11. september 2011

EKSempel #2 ...Samarbejde når det bedst


...Hej Anden Aktør
Jeg modtog i fredags et brev fra dig. Jeg ved ikke hvem det oprindeligt var til ???
Jeg kan sagtens se, at der i brevet/jobplanen står XXX-skolen - men derudover er der intet i hverken den eller selve brevet, der omhandler mig??!!

For det første skriver du, at "som aftalt ved sidste samtale" Vi har ikke mødt hinanden til nogen samtale.
For det andet står der, at praktik perioden slutter 09.10.2011 - jeg har sidst aftalt med XXX skolen og XXX, at jeg starter i løntilskud pr. 01.10.2011.
For det tredie skriver du i jobplanen, at min tidligere arbejdsmæssige baggrund er kontor og reception - hvilket den overhovedet ikke er. Jeg har sendt hele 2 cvér til Anden Aktørs cv-bank samt kan også ses inde på jobnet.dk - eller en mulighed var jo, at spørge mig direkte.
For det fjerde står der, at jeg er på dagpenge - DET ER JEG IKKE - hvilket alle mine spørgsmål efterhånden skulle have klarlagt!

Så hvis en jobplan skal underskrives, så går jeg stærkt udfra at du sender en rigtig en til mig!

Ligeledes vil jeg egentlig stadig gerne have besvaret manglende spørsgmål om tvunget ferie i uge 42!! Hvad jeg gør der rent økonomisk?
Samt om jeg må arbejde udover de 31 timer, og om jeg så skal betale 60 % i skat?
OG hvad mener du med, at jobbanken udregner timetal?

Vh EKS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar