tirsdag den 25. oktober 2011

EKSempel #9... Hvorfor jeg evig og altid er så ubehjælpsom..

 UFORSKAMMET!!!
Fredag før efterårsferie, skolernes motionsdag.
EKS iført strålende humør ala bombe, og diverse udendørslege fra kl. 8-12 til de små feriehungrende unger.
Første fejl - jeg tog min pung med på arbejde.
Anden fejl - jeg mente det var bedst at gemme den i min åbenbart meget fristende jakke inderlomme.
Tredie fejl - jeg hængte jakken til fri afbenyttelse i omklædningsrum, mens jeg tumlede med unger i gym hal.

Klokken 13 fandt jeg ud af alle MINE fejl - og..
TUDEDE!

PUNG var væk... pist væk.

Cyklede hæst og let hulkende til skole... den var ikke blevet "fundet" og afleveret.

Cyklede hæst og let hulkende til bank...

Fjerde fejl - Troede jeg egentlig var et ok menneske som fortjente en ok opførsel af bankdame.

Følte istedet at jeg evt. blev mistænkt for at være..
tyv selv
gadetøs (hvad det så end indebærer)
alkoholiker som selv havde afleveret pung til voldelig kæreste

NÅ!

3 besøg mere i bank hos selvsamme bankdame med selvsamme opførsel ... for at hæve penge pga. nyt hævekort mistænkeligt nok ikke er fremme med posten endnu.

Ender med at fortælle bankdame, at jeg er sikker på at netop hun vinder månedens medarbejderpris.

Fik jeg det bedre...?

Næhhh, men det var skægt at fortælle søsteren igår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar